När vi 2016 startade Kickofflägret var tanken att under en långhelg i slutet av sommaren erbjuda jutsukas möjlighet att samla kraft inför hösten. Vi ville erbjuda ett fullgott semesteralternativ i kombination med bra ju-jutsuträning.
Deltagarna skulle självklart ha möjlighet att ta med familj och respektive. Och detta är en idé som vi fortfarande tror på.

Wow. I år blir det 5-årsjubileum för Kickofflägret. Och vi hoppas att så många som möjligt tar chansen att träna, bada, njuta av ledighet mm på solen och vindarnas ö, det härliga Öland. Konceptet blir samma som förr om åren. Dvs ju-jutsuträning under förmiddagarna för välmeriterade instruktörer, gemensam bad– och grillkväll, boende i campingstuga, möjlighet att ta med familj mm. Träning och semester i ett.

Öland erbjuder förutom sol och bad en stor variation av naturupplevelser och aktiva upplevelser för både vuxna och barn.

Välkomna att följa med oss på Kickoffläger till solen och vindarnas ö!
Henrik och Malin

Datum och tid
Startdatum 2020-07-28
Starttid 08:00
Slutdatum 2020-08-02
Sluttid 22:00
Affisch Ladda ner
Namn Sporthallen, Borgholm
Adress Borgholm
Logi Kapelluddens Camping, Borgholm: 1 725 kr. Gemensamt boende i campingstuga 28/7-2/8
Kostnad
Kostnad (Kr) 1 290kr för fyra dagars träning. Dagspris 400kr.
Plusgiro
Bankgiro
Swish
Arrangör